Mutasd meg magad az üzleti storytelling segítségével!

Minden cégnek van meséje. Te használod a tiédet?

A KontentKonyha storytelling-tűzhelyén olyan történetek készülnek, amiket 

  • jó mesélni,
  • élvezet hallgatni,
  • muszáj továbbadni.

Mindenhol azt hallod, hogy a storytelling a tökéletes marketing eszköz, de fogalmad sincs, mit mesélhetnél magadról és vállalkozásodról?

Ámulva nézed, mások milyen ügyesen használják, de te hiába próbálgatod, nem találod a fogást a műfajon?

Szeretnéd rögtönzött és esetlen bemutatkozó szövegeidet profi sztorikra cserélni, hogy lenyűgözd velük hallgatóságodat?

Gyere a konyhámba!

Kustár Blanka vagyok, szövegíró, storyteller, vállalkozástámogató

Honlapokat olvasgatva, vállalkozói körökben forgolódva gyakran szembesülök azzal, milyen gyötrődést okoz egy-egy céges bemutatkozást úgy megfogalmazni, hogy az ne csak frappáns, de emlékezetes is legyen. 

Látom azt is, vállalkozóként hogyan küzdesz a lehetetlennek tűnő küldetéssel: megszólítani az ajánlatoddal azokat, akik már rutinosan menekülnek a reklámok elől. 

Idegen számodra ez a világ? 

Sokáig én is idegennek éreztem. 

Csak azóta mozgok benne otthonosan, amióta megtapasztaltam, hogyan tudják történeteim közel hozni, mellettem tartani és vásárlókká változtatni az érdeklődőket. 

Mióta kipróbáltam és nap mint nap használom a mesék erejét, tudom, hogy van más út, mint a folyamatos nyomulás:

a storytelling erőszakmentes, kreatív és hatásos gyorsítója üzeneteinknek. 

Csodálom, ahogy képes megtisztítani és leegyszerűsíteni a marketinget. 

Szeretem, ahogy arcot ad a vállalkozásoknak. 

Hiszem, hogy ha jól használjuk, a történetmondás által emberibbé és otthonosabbá tehetjük az online kommunikáció világát. 

És tudom, hogy nálad is működni fog.

Te mit kínálsz szívesebben ügyfélcsalogató kóstolóként?

vizes zsemlét margarinnal, párizsival,
vagy

kovászoskenyér-pirítóst bazsalikomos-fokhagymás olívaolajjal, mozarellával és napérlelte paradicsommal?

Előző a hagyományos „rólam” oldal,
a szokványos, semmitmondó honlap- és landingszöveg.

Utóbbi a storytelling alapú bemutatkozás,
a történetmondás-központú kommunikációs stratégia.

Melyikben ismersz magadra?

  • Szeretnél izgalmasabban megszólalni, de nem tudod, miről sztorizhatnál?
  • Kitaláltad a történetet és megvan az átadandó üzenetet is, csak éppen nem akar találkozni a kettő?
  • Összeállt a fejedben a mondanivaló, de leírva valahogy mindig szétesik a sztori?
  • Profin sztorizol, de szívesen megmutatnád egy másik profinak a történeteidet, hogy még tovább fejlődj?
  • Több és több, újabb és újabb történetet akarsz?
  • Jó lenne maximálisan kihasználni a sztorik használatában rejlő lehetőségeket?

Keressük meg a te történeteidet 
és fűzzük fel rájuk, újítsuk meg általuk 
üzleti kommunikációdat!

Te mesélsz, a KontentKonyhában pedig mellé teszünk minden mást, ami a storytelling-ínyencfogások elkészítéséhez kell:

  • célnak megfelelő történetcsírákat, azaz válogatott minőségi alapanyagokat
  • storytelling eszköztárat, vagyis kipróbált recepteket
  • szövegírói szakértelmet, tehát konyhatechnikai ismereteket
  • arányérzéket, azaz kifinomult ízlelőbimbókat
  • coaching szemléletű interjú-módszertant, vagyis időt és fókuszált figyelmet a főzés során
  • mesélő kedvet: a szakács szívét-lelkét
  • mentorálást és szöveggondozást, azaz fűszereket és konyhatitkokat

De végülis miért lesz az jó neked, ha megtalálod céged meséit?

Amikor először látod viszont készen és kereken a sztoridat, magad is a hatása alá fogsz kerülni. Üzleti történeted felfedezése és újra-alkotása megerősíti vállalkozói énedet.

Ha lesz egy bemutatkozó sztorid, vállalkozásod emberarcúbbá válik, te magad megközelíthetőbbé, küldetésed és üzeneted érthetőbbé. 

  • A tudat, hogy ínyencfalatokkal várod a vendégeidet, megerősít és előre visz

Ha lesz egy (vagy több) történeted, amit szívesen mesélsz, kevesebbet kell hirdetésre költened.

  • Mintha kinyitnád a konyhaablakot, hogy kiengedd a csalogató illatokat.

Ha storytelling-stratégiád is lesz, bármikor képes leszel észre- és használatba venni a sztorikat és minden fontos üzenetedhez társul majd egy erős történet.

  • Konyhádban otthonosan mozogsz, minden kézreáll, bármikor bátran behívhatod a vendégeket. A menü kitalálása többé már már nem kínos feladat, a főzés innentől csak laza ujjgyakorlat. 

Megkívántad?

Minden cégnek van meséje. Te el tudod mondani a tiédet?

Így lehet neked is figyelemfelkeltő bemutatkozó anyagod és storytelling-stratégiád: 

Kezdetnek egy alapos helyzetelemző beszélgetés során feltérképezzük vállalkozásod értékrendjét, céljait, márkaalapjait, célcsoportját.

Ez után egy storytelling interjún addig kérdezgetlek (indíttatásodról, sikereidről és kudarcaidról), míg közösen meg nem találjuk azokat a kis történetcsírákat, amikkel tovább tudunk dolgozni. 

Innentől kétféleképpen haladhatunk tovább, az alábbi csomagok közül választhatsz:

a „Mesélek az üzletemről!” csomagban: 

te magad fogalmazod meg a történetedet és én ebben mentorációval és utólagos szöveggondozással segítelek.

a „Történetek mindenütt!” csomagban:

én írom meg a történetedet, majd sokrétű felhasználásához kommunikációs stratégiát és a különböző social média platformokhoz igazított szövegváltozatokat adok.

Akik már kipróbálták…

azt mondják, a megtalált történettől új erőt és lendületet kaptak,
a storytelling-stratégia pedig meséjük használatához is magabiztosságot adott.

  • Jókai Nikoletta – 2022. októberJóni

    Emlékszem, hogy mennyi wow-élményem volt annak kapcsán, hogy amit én ösztönösen csinálok valahogy, azt te tudod tudatosan és profin. És ráadásul meg is tudsz rá tanítani engem. Wow. Ekkor került hozzám közel a gondolat, hogy az önfelvállalás ÉS a munka is kell a jó szövegíráshoz, nem elég az egyik. Pedig attól féltem, hogy a formázás miatt hiteltelenné válik a mondanivalóm. Segítettél megmutatni, hogy a szövegeim a belefektetett munkától nemhogy nem vesztik hitelüket, hanem olvasóbaráttá válnak és „sikeresek” lesznek.

  • Bakonyi Márti – 2022. augusztusSzülés-készülés

    Talán a legnehezebb része a munkának a sztori megírása volt. Hiszen ez az egész munkám alapja, forrása, az én személyes történetem. Blanka sokat segített a kérdéseivel, feleleveníteni az utamat, érdekes volt ismét felidézni a múltat, rádöbbeni dolgokra. Felszabadító volt a vidám hangulat a beszélgetés közben. Utána következett az írás, amitől nagyon izgultam, kicsit szorongtam, vajon mit szól majd Blanka. Előjött a sulis szitu, fogalmazás dolgozat. Utálom. Úgyse lesz jó...stb. Remegő kézzel rányomtam a „küldés” gombra. Minden reggel néztem vajon mi lesz a válasz. Nemsokára meg is érkeztek Blanka támogató, pozitív visszacsatolása és olyan észrevételei, amik előre gördítették a szöveget. Még egy-két levélváltással kerek, egésszé állt össze a szöveg.

  • Hornyák Anita – 2022. augusztusÉletközép

    A közös alkotói folyamatot nagyon élveztem: mindig annyi támogatást emellett annyi önállóságot kaptam Blankától, amire nekem szükségem volt, hogy jól működjek. Szinte észrevétlenül kerültem ki a szövegírással és magam megmutatásával kapcsolatos félelmeim által határolt zónából. Motiváltak a beszélgetéseink, új gondolatok és ötletek születtek, miközben Blanka nagyon hamar ráhangolódott a stílusomra, a gondolataimra és a témáimra. Ráadásul végül nem csak a szövegeim lettek készen olyan minőségben, mint amit álmodtam, hanem Blanka megosztott velem rengeteg tudást is, amivel már magam is egész jól elboldogulok a szövegeimmel a jövőben.

Storytelling & Szövegírás & Stratégia csomagajánlatok

…ha megtanulnád és megírnád:

…ha megíratnád és használnád:

„Mesélek az üzletemről!business storytelling mentorcsomag 


HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása

SZTORITELLING INTERJÚ: a te üzleti sztorid megtalálása

SZTORI-ÍRÁS MENTORÁLÁS

SZTORI SZÖVEGGONDOZÁS

 

360 EUR

Neked való, ha

  • szeretnéd megtanulni és begyakorolni mindazt, amit a storytellingről tudni érdemes,
  • szívesen és jól fogalmazol, csak egy kis iránymutatásra és az utolsó szakértői simításokra van szükséged,
  • és még akkor is, ha azt hiszed, nincs mit mesélned (de szeretnéd, ha lenne)

Akkor viszont ne ezt válaszd, ha még nemigen foglalkoztál önmagad / vállalkozásod bemutatásával, ha nem tudod, merre tartasz, miért dolgozol, és akkor sem, ha még soha nem írtál semmit.

„Történetek mindenütt!” business storytelling stratégiacsomag


HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása

SZTORITELLING INTERJÚ: a te üzleti sztorid megtalálása

BEMUTATKOZÓ SZTORI SZÖVEGEZÉSE

SZTORI FELHASZNÁLÁSI TERV

SZTORIVÁLTOZATOK


560 EUR

Akkor ajánlom, ha

  • ha az eredmény, vagyis a történet(ek) kell(enek) – lehetőleg minél kevesebb befektetett munkával,
  • ha nem vagy gyakorlott az írásban, és jobbnak látod egy profira bízni a sztorid megfogalmazását,
  • pláne akkor, ha rengeteg történet kavarog a fejedben, de nem tudod, melyiket mire használd.

Ha viszont nem vagy hajlandó magadat megmutatni, sikereidről és kudarcaidról őszintén beszélni, ha csak divatból sztoriznál, vagy ha nem akarod érteni a műfaj működését, hatásmechanizmusát, nem érdemes belevágnod a sztorizásba.

Hol? Mennyiért?

A storytelling mentorálás és stratégiaalkotás helyfüggetlen. 

A konzultációk és tanácsadások legtöbbször online zajlanak, de ha számodra jobb úgy, szívesen fogadlak az igazi KontentKonyhában, Budapesten, a Börzsöny u. 2/b 7. em 43-ban, a konyhaasztalnál. 

Átutalással, előre tudsz fizetni az számlán feltüntetett utalási adataim alapján.

Az árat a számla kiállításakor érvényes euro-forint árfolyam alapján számolom és forintban tüntetem fel a számlán. 

Lehetőséged van részletfizetésre, ez esetben szerződéskötéskor utalod az első részletet (a végösszeg 40%-át), a folyamat lezárultával a másodikat (a maradék 60%-ot).

A Storytelling csomagárakból 10% kedvezményre jogusultak a szívem-csücske- közösségek: a waldorfos, anyahajós, hALadjunkos vállalkozók és a 2022-es Zsolya Mastermind csoport tagjai.

Hogyan jelentkezz, ha velem sztoriznál?

A pink színű gombok valamelyikére kattintva egy megrendelő űrlaphoz jutsz. Kitöltöd, elküldöd, majd 36 órán belül egy lelkes üdvözlő levelet kapsz tőlem (benne a vállalkozási szerződés, a számla és az első, helyzetelemző konzultáció időpontjára vonatkozó javaslataim). 

Tudnod kell, hogy a storytelling mentorálás és a story-stratégia megalkotása sok időt, figyelmet és háttérmunkát igényel, párhuzamosan maximum 3 ilyen projektet tudok csak vinni. Ezért előfordulhat, hogy pár hétig – amíg el tudjuk kezdeni a folyamatot – a türelmedet fogom kérni. Miinél hamarabb jelentkezel, annál előrébb leszel a várólistámon.

A csomag árának (vagy az ár első részletének) beérkezése után fixáljuk találkozásunk pontos időpontját és módját. 

És elkezdjük. 

Ideális esetben 4 hét kell ahhoz, hogy megszülessen az a történet, ami messzire repíti majd vállakozásod hírét.

Megrendelés

Rendeld meg a neked tetsző csomagot az űrlap kitöltésével!

Tudomásul veszem, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.

Kérdések és válaszok

Mi történik, ha rájövök az első konzultáció után, hogy mégsem szeretném folytatni?

Nem aggódom emiatt, de ha mégis így döntesz, a helyzetfelmérő alkalom 70 euros díját leszámítva visszautalom az általad befizetett összeget.

Meddig érvényes ez az ajánlat?

Ha a jelentkezésed után 30 napon belül nem tudunk időpontot találni a folyamat elkezdéséhez, akkor az ajánlat érvényét veszti.

Mivel és mire kell készülnöm?

Idővel, őszinteséggel, mesélő kedvvel készülj. 

Konzultációkon és megosztott Google Drive dokumentumokban fogunk dolgozni egy előre meghatározott, mindkettőnknek megfelelő ütemterv alapján. Én azt várom tőled, hogy az előre megbeszélt határidőkre küldd el nekem a készülő szövegedet vagy a kért háttéranyagokat, te pedig arra számíthatsz, hogy 36 órán belül válaszolok minden felmerülő kérdésedre. és persze én is a vállalt határidőre szállítok mindent, amit ígértem.

Mi van, ha nem tetszik az eredmény?

Mivel a sztoriszöveget együtt véglegesítjük, lehetőséged van változtatásokat kérni. Javaslataidat mindig komolyan veszem, és szakmai szempontok alapján mérlegelve, veled egyeztetve együtt alakítjuk ki a végleges történetet.

Az elkészült szöveg a saját tulajdonom lesz?

Igen, a folyamat lezárása után tiéd a tulajdonjog, a kész sztorit bármilyen kommunikációs felületeden, akár részletekben is közzé teheted.

És ha nem szeretnéd, senkinek nem kell tudnia arról, hogy segítséget vettél igénybe a megalkotásához.

Maradtak kérdéseid vagy kétségeid? Beszéljünk!
Foglalj időpontot egy ingyenes előzetes egyeztetésre!

A sztori az az ínyencség, amivel az ujjam köré csavarlak:

Amikor az asztalomhoz hívlak és megkínállak vele, nem tudsz neki ellenállni. 

Ha megkóstoltad, nem bírod abbahagyni, az egészet be fogod falni.

Kíváncsi leszel, mi mást teszek még a tányérodra.

Ha megetted, kérsz még és kedved támad mást is kipróbálni a menümből.

Már bátrabban kóstolsz, nagyobb falatokban fogyasztod, amit eléd teszek.

Kérsz megint. Aztán még és még…

…és napokig arról áradozol mindenkinek, milyen jót ettél nálam!

Pontosan így működik a storytelling is:

  • a jó történet azonnal felkelti a figyelmedet, 
  • fenn is tartja és nem enged el, amíg a végére nem érsz,
  • érdekelni kezd, mit tud még a cég, amiről szól,
  • érdeklődőből követővé tesz, követőből vásárlóvá/ megbízóvá,
  • elégedett ügyfélből visszatérővé,

aki végül

  • elkötelezett híved lesz,
  • és újra- és újramesélve a történetedet organikus reklámot csinál neked.