Landing oldal vágyfokozó fűszerezéssel
Tűnj ki a tömegből önazonos és koppinthatatlan értékesítési szövegekkel!
Elégedett vállalkozók, akik már rendeltek landing oldalt a KontentKonyhából
Van az az egyszerű helyzet, hogy:
kész a termék,
indulásra kész a szolgáltatás,
már csak egy jó értékesítési szöveg kell a kampányoldalra.
És azt se tudod, hogy kezdj hozzá…
És van az, amikor
megcsináltad, kész a landing oldal,
de olyan visszajelzések jönnek róla,
hogy nem érthető, nehezen kezelhető.
Esetleg még visszajelzéseket se kapsz róla, és az eladási számok növekedése helyett csak a visszafordulási arányokat nézegeted.
Persze olyan is van,
hogy ismered a dörgést,
tudod mi kell neked és a vevődnek,
van hozzá sablonod, bevált szöveged, határozott üzeneted.
Csak már magad is unod ezeket és egy kis frissességre vágysz a kommunikációdban.
Jó lenne nagyon határozottan megragadni a figyelmet.
De közben nem akarsz nyomulni, erőszakos marketinget tolni. Szeretnél informatív és barátságos lenni: magadat adni és úgy eladni.
Olyan oldalt akarsz, amit csak irigyelni tud a konkurenciád, de lemásolni lehetetlen.
Kell valaki, aki segít ebben.
Kustár Blanka vagyok, szövegíró és storyteller
Az erőszakmentes marketingben, az önazonos kommunikációban hiszek.
Saját vállalkozásom népszerűsítése során és az eddigi munkáimban megtapasztaltam, hogy – bár kell egy kis bátorság hozzá – megéri eltérni az átlagostól.
A KontentKonyha receptjei segítségével landing oldalad üzenetei őszinték maradnak –
és éppen ezzel fogják bevonzani a vevőket.
A KontentKonyhában készülő landing oldalak szövegei finomak
Az van bennük, amire a terméked / szolgáltatásod iránt érdeklődőnek szüksége van:
- érzékeny odafordulás,
- egy csipetnyi humor, ötlet, meglepetés,
- őszinte történetek,
- tisztán közvetített tudnivalók,
- jó ízléssel adagolt meggyőzés.
Mindez úgy tálalva, hogy könnyen fogyasztható és emlékezetes élmény legyen.*
* Minden szöveget magam írok. Biztos lehetsz benne, hogy amit tőlem kapsz, legalább olyan minőségű lesz, mint ez a landing oldal, amit éppen most olvasol.
Így készül a vágyfokozó fűszerekkel megszórt landing oldal:
Kezdetnek egy alapos helyzetelemző beszélgetés során feltérképezzük vállalkozásod értékrendjét, céljait, márka-alapjait és azonosítjuk a terméked vagy szolgáltatásod jellemzőit, célcsoportját, hatásait, sztoriját. Ez ahhoz kell, hogy megértsem és magaménak érezzem a témát és úgy tudjak majd róla írni, mintha a saját projektemről lenne szó. Ha szükséged van rá, összekapcsollak együttműködő partnereimmel is (webdizájner, fejlesztő stb.), hogy már a folyamat elejétől összehangolhassunk a munkát.
A tervezési fázisban megosztod velem elképzeléseidet, meglévő marketing anyagaidat, megkeressük a landing oldal legfontosabb kulcsszavait, elkészítjük a vázlatát, bemutatod a kampányt, ami a készülő landing oldalhoz társul majd. Ez a stratégiázós rész elengedhetetlen ahhoz, hogy a landing oldal illeszkedjen kommunikácis rendszeredbe.
A szövegírás csak ezután jön, attól függően, hogy mekkora léptékű a munka, kétféleképpen haladhatunk tovább:
A „Kockásterítős” landing csomag
a gyors megoldások, rövid oldalak híveinek készült:
- megírom neked az 5 legfontosabb alapblokkot, melyek tökéletesen szolgálnak egyszerű és egyértelmű ajánlatok esetén.
A „Fehérabroszos” landing csomag
az ínyenceknek való, akik részletesen megírt oldalt szeretnének:
- itt az 5 alapblokk mellé 5 kiegészítő blokk társul és készül egy mobilra optimalizált rövidített szövegváltozat, majd egy hirdetésszöveg is.
Mitől lehet még egyedibb a készülő landing oldal?
Ha a különleges szöveg mellé webdizájn is társul!
Szeretnéd, hogy a készülő szöveg és a látványvilág összekapcsolódjon és erősítse egymást?
Unod a sablonokat és a keresgélést a sok egyforma stockfotó között?
Szeretnéd branded arculatához igazítani új landing oldalad vizuális megjelenését?
Egyedi ötletek sziporkáznak benned, amiket láthatóvá tennél?
Saját infografikákra, termékeidet frappánsan bemutató ábrákra vágysz?
Bevállalnál egy kis fricskát vagy egy csipetnyi képi humort is?
Akkor Vera Visual Art és a KontentKonyha együttes megbízása kell neked!
Nagy Veronikával évek óta összedolgozunk.
Egymást inspiráló párosként állunk bele újra és újra a tartalom és a forma összehangolásának feladatába, így neked is bátran ajánlom őt!
„Az egyedi webdizájn, amit Blanka szövegeihez készítek, szinte beég majd ügyfeleid retinájába. A „Kockásterítős” és „Fehérabroszos” landingszöveg-csomagokat dizájnterítékkel egészítem ki, ha kéred.”
Hogyan?
- egyedileg szerkesztett illusztrációkkal, stock fotókkkal,
- brandedhez illő landing arculat tervezésével,
- termékeid vonzó grafikai megjelenítésével,
- különleges felhasználói élményt nyújtó elrendezés-tervvel,
- a hirdetéseidhez szükséges képanyag optimalizálásával.
Landing oldal stratégia & Szövegírás csomagajánlatok
Kockásterítős csomag
HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása
5 ALAPBLOKK SZÖVEGEZÉSE:
- kezdőkép, cím és mondat
- problémák
- termékelőnyök
- részletes tudnivalók
- vágykeltés
+ CTA-k
Minimál KULCSSZÓKUTATÁS: kulcsszavak keresése, használhatóságuk elemzése
+5 választott témájú BLOKK és köszönő oldal SZÖVEGEZÉSE
HIRDETÉS SZÖVEGEZÉS – a landing oldalhoz igazodva
mobilra optimalizált egyszerűsített-rövidített szövegváltozat
195 000 Ft
Ezt válaszd, ha
- egyszemélyes webinárhoz,
- feliratkozó oldalhoz,
- egyértelműen érthető termékhez/ szolgáltatáshoz,
- kis kampányokhoz
- gyorsan szeretnél egy friss, egyszerű és üdén őszinte értékesítési oldalt!
Fehérabroszos csomag
HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása
5 ALAPBLOKK SZÖVEGEZÉSE:
- kezdőkép, cím és mondat
- problémák
- termékelőnyök
- részletes tudnivalók
- vágykeltés
+ CTA-k
Minimál KULCSSZÓKUTATÁS: kulcsszavak keresése, használhatóságuk elemzése
+5 választott témájú BLOKK és köszönő oldal SZÖVEGEZÉSE
HIRDETÉS SZÖVEGEZÉS – a landing oldalhoz igazodva
mobilra optimalizált egyszerűsített-rövidített szövegváltozat
345 000 Ft
Ezt válaszd, ha
- nagyobb volumenű, sokszereplős eseményt,
- több termékből álló csomagajánlatot,
- a piacon még új terméket/ szolgáltatást szeretnél meggyőzően bemutani,
- részletesebb, összehasonlító, elemző szövegekre van szükséged,
- teret adnál a storytellingnek is az értékesítési folyamatban!
Mi kerül ezen ennyibe? A hatékonysága.
Néha bizony egy landing oldal elkészítése drágább, mint egy soklapos honlapé. És ez nem véletlen.
Itt dől el, hogy viszik vagy marad, amit kínálsz!
Ahogy a jó étel is jobban esik egy szépen terített asztalon, az értékesítés során is növeli a hatékonyságot a megfelelő tálalás.
Fordíts figyelmet a kínálás minőségére!
Gondolj csak bele:
Van egy értékes terméked.
Sokat fordítottál a kifejlesztésére.
Szeretnél vele sokat keresni.
Az értékesítési felületnek profin kell működnie, ugye?
De mitől profi (vagyis hatékony) egy landing oldal?
- érthetően és egyszerűen megfogalmazza az ajánlatod értékét,
- izgalmas címe közvetlenül és határozottan megszólítja az olvasót,
- fűszeres szövege fenntartja a figyelmét,
- logikus és áttekinthető a mondanivalója,
- az ajánlatot ínycsiklandóan tálalja, adatokkal hitelesíti, a meggyőzésért tényekkel és finom eszközökkel dolgozik,
- a dizájn – amellett hogy gyönyörködtet – egyértelműen vezeti a látogatót a vásárlás felé,
- nem fél a hosszabb szövegektől, de nem mond se többet, se kevesebbet, mint amennyit kell,
- (alap:) minden gomb a helyén van rajta és pofonegyszerűen használható a rendelési felület.
Mi lesz, ha nem foglalkozol a fentiekkel?
A nyomulós és nagyotmondó szövegek elrettentik az érdeklődőket.
A személytelen hang és az ötlettelen látványvilág olyan skatulyába tesz be, ahová nem szeretnél tartozni.
Egy összecsapott, sablonos, technikailag vacak oldal a terméked minőségéről is hasonlókat mesél.
Hiába dolgozol ki ügyes kampányokat, fizetsz ki nagy pénzeket hirdetésre, pont a célegyenesben fogod elveszíteni lehetséges vásárlóidat.
Szükséged van a landing oldaladhoz a fűszereimre?
Így jelentkezz be a közös munkára:
A málna színű gombok valamelyikére kattintva egy megrendelő űrlaphoz jutsz. Kitöltöd, elküldöd, majd 36 órán belül egy lelkes üdvözlő levelet kapsz tőlem (benne a vállalkozási szerződés, a számla és az első, helyzetelemző konzultáció időpontjára vonatkozó javaslataim).
Erre számíts:
Mivel a stratégia megalkotása és egy alap landing oldal megfogalmazása is több 10 óra háttérmunkát igényel, párhuzamosan 1-2 ilyen projektet tudok csak vinni. Ezért előfordulhat, hogy pár hétig – amíg el tudjuk kezdeni a folyamatot – a türelmedet fogom kérni.
Így fizethetsz:
Átutalással, előre tudsz fizetni az számlán feltüntetett utalási adataim alapján.
Lehetőséged van részletfizetésre, ez esetben szerződéskötéskor utalod az első részletet (a végösszeg 40%-át), a folyamat lezárultával a másodikat (a maradék 60%-ot).
Kedvezmények:
A landing oldal csomagárakból 10% kedvezményre jogusultak visszatérő vendégeim és a szívem-csücske- közösségek tagjai: a waldorfos, anyahajós és hALadjunkos vállalkozók.
Mikor kezdünk?
A csomag árának (vagy az ár első részletének) beérkezése után fixáljuk találkozásunk pontos időpontját és módját.
És elkezdjük.
Mikor leszünk kész?
Ideális esetben maximum 4 hét alatt lezajlik a folyamat, amíg megszületik az a szöveg, ami vásárlókat csinál az oldaladra látogató érdeklődőkből.
Megrendelés
Rendeld meg a neked tetsző csomagot az űrlap kitöltésével!
Tudomásul veszem, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
Kérdések és válaszok
Hol találkozunk?
A landing oldal stratégiaalkotás és a szövegezési folyamat helyfüggetlen.
A konzultációk legtöbbször online zajlanak, de ha számodra jobb úgy, szívesen fogadlak az igazi KontentKonyhában, Budapesten, a Börzsöny u. 2/b 7. em 43-ban, a konyhaasztalomnál.
Mi történik, ha rájövök az első konzultáció után, hogy mégsem szeretném folytatni?
Nem aggódom emiatt, de ha mégis így döntesz, a helyzetfelmérő alkalom 42 000 Ft-os díját leszámítva visszautalom az általad befizetett összeget.
Mi van akkor, ha a nagy csomagban feltüntetett 10 blokknál is hosszabb landing oldalra van szükségem?
Ez még a folyamat előkészítő-tervezési fázisában ki fog derülni, és a szükségleteid szerint módosíthatjuk a megbízás részleteit.
Mit tegyek, ha a VeraVisualArt webdizájn ajánlata is felkeltette az érdeklődésemet?
A csomagmegrendelés során jelezd ezt az űrlapon és én összekötlek benneteket Verával, hogy egyeztetni tudjatok az ő ajánlatának részleteiről.
Ha megegyeztek, a folyamat további részében mindketten melletted állunk.
Meddig érvényes ez az ajánlat?
Ha a jelentkezésed után 30 napon belül nem tudunk időpontot találni a folyamat elkezdéséhez, akkor az ajánlat érvényét veszti.
Mivel és mire kell készülnöm?
Idővel, őszinteséggel, mesélő kedvvel készülj.
Konzultációkon és megosztott Google Drive dokumentumokban fogunk dolgozni egy előre meghatározott, mindkettőnknek megfelelő ütemterv alapján. Én azt várom tőled, hogy az előre megbeszélt határidőkre küldd el nekem a készülő szövegedet vagy a kért háttéranyagokat, te pedig arra számíthatsz, hogy 36 órán belül válaszolok minden felmerülő kérdésedre. és persze én is a vállalt határidőre szállítok mindent, amit ígértem.
Mi van, ha nem tetszik az eredmény?
Mivel a landing oldal szövegét együtt véglegesítjük, lehetőséged van változtatásokat kérni. Javaslataidat mindig komolyan veszem, és szakmai szempontok alapján mérlegelve, veled egyeztetve együtt alakítjuk ki a végleges szöveget.
Az elkészült szöveg a saját tulajdonom lesz?
Igen, a folyamat lezárása után tiéd a tulajdonjog, a kész landing oldal szöveget bárhol, egyben és akár részletekben is közzé teheted.
És ha nem szeretnéd, senkinek nem kell tudnia arról, hogy segítséget vettél igénybe a megalkotásához.
Maradtak kérdéseid vagy kétségeid? Beszéljünk!
Foglalj időpontot egy ingyenes előzetes egyeztetésre!
Gondolom, nem mondok újat ezzel:
Nem minden landing oldal működik hatékonyan.
Talán ezzel sem:
Nem tud bárki jó sales szöveget írni.
És a következtetés se túl eredeti:
A jól megírt (vagyis olvasmányos, izgalmas) és hatékonyan működő (vagyis jól konvertáló) landing oldal végképp ritkaság.
Ami viszont meglephet:
Marketing-sablonok és nyomulás nélkül is lehet hatást elérni.
Nem is kicsit!