A (nagybetűs) Honlap – amit tényleg használni fogsz

Webstratégia és szövegírás azoknak, akik pontosan tudják, mit várnak egy honlaptól

Kell végre egy jó honlap.

De nem csak azért, hogy legyen. 

Nem virtuális névjegynek kell, nem is dísznek.

Azért kell, 

  • mert meg akarod mutatni magad rajta,
  • mert el akarod mondani, hogyan és miért dolgozol,
  • mert el akarod adni, amid van vagy amit tudsz. 

Mert használni akarod. 

Neked az a Honlap kell,

  • ahol egyszerűen és érthetően, a vevőid nyelvén van leírva minden,
  • ami tükrözi mindazt, amit értéknek gondolsz, amit értékként kínálsz,
  • amire egy egész kommunikációs rendszert és stratégiát építhetsz.

Neked milyen volt az első?

„Bárki összekattintgat magának egy honlapot pár óra alatt…” 

Hm… Nem vitás. Én is megcsináltam így kettőt. Bölcsész létemre! Elment vele pár tíz óra, nem is lett valami fényes az eredmény, de az akkori céljaimnak teljesen megfelelt. 

„Kollégiumi szobatársam elvállalja a WordPress sablon beállítást, barátnőm rajzol logót, a szövegeket meg együtt kitaláljuk pár fröccs mellett…” 

Igen, így is lehet. Sőt, nem is baj, ha a életed első honlapjára nem fordítasz túl sok pénzt és energiát. 

Az első honlapnál még az a cél, hogy legyen. Oké a barkácsolás is. Legyen kész, és kész. Lehet olyan, amilyen. Ahogy éppen sikerül. Nem érdemes ráfeszülni.

Ekkor még tanuló fázisban vagy, próbálkozol, változtatgatsz, keresed a legjobb megoldásokat. Ilyenkor még szinte lehetetlen* hosszú távon használhatót alkotni.

*hozzáértő segítség nélkül, stratégia hiányában

Az első honlap inkább használ téged, mint te őt.

Az első ritkán az Igazi. 

Nem vagy vele elégedett, nehéz rá büszkének lenni, nem szívesen mutogatod. 

Viszont ha már kiforrtak a dolgok,
tisztába jöttél vele, merre tartasz,
azonosítottad saját értékeidet, 
ha pontosan tudod, mire kell neked, 
és már minden nap érzed a hiányát, 

akkor ne várj tovább, láss hozzá az igazi Honlapod megalkotásához! 

Hogyan csináld? 

Az igazi Honlapodat építsd fel szépen, az alapoktól!

  • Kezdd a stratégiával, illeszd a márkádhoz, céljaidhoz, üzenetedhez.
  • Fogalmazd meg szolgáltatásod vagy terméked előnyeit.
  • Mutasd be magadat is – lehetőleg emlékezetesen. (Az önéletrajz vagy végzettségeid listája nem oké.)
  • Keress működő kulcsszavakat, jó címeket, frappáns elnevezéseket, érzékletes képeket.
  • Írj velük figyelemfelkeltő, megérintő, cselekvésre ösztönző szövegeket. 
  • Találd ki, hogyan fogod mindezt vizuálisan megmutatni, elrendezni, könnyen használhatóvá tenni. 

…és csak ezután foglalkozz a technikai megvalósítással és a fejlesztéssel kapcsolatos részletkérdésekkel!

Ezt A Honlapodat ne egyedül csináld!

Mindenképp keress hozzá szakembert!

A KontentKonyhában nem készül webszöveg webstratégia nélkül, 

mert ez kell ahhoz, hogy új honlapod tényleg az a Honlap legyen, ami az igazi: 

élvezettel olvasható, 

könnyen használható 

és hatékonyan működő.

Kustár Blanka vagyok, szövegíró és vállalkozástámogató stratéga

Imádom, ahogy jönnek a szavak és azt csinálják, amit akarok. Lenyűgöz, ahogy az írás által – az írás közben alakul a gondolat. 

Amikor a vállakozásod szövegeit készítjük, a folyamat során újragondolhatod a cégedet. Történeteidből a storytelling által izgalmas bemutatkozás lesz, termékleírásaidból érzékekre ható élmény-olvasmány, üzleti ajánlataidból vágykeltő üzenet. 

És miközben megfogalmazzuk a honlapod szövegét, vállalkozásod is megerősödik.

Ezt mondják, akikkel már együtt dolgoztunk

  • Vörösné Miklós Mariann, – 2021. augusztusreeed.hu

    Csak ajánlom! Szívből! Blankát és a "főztjét" is. Amikor a vállalkozásom arra a pontra érkezett, hogy weboldalam, majd webshopom is készüljön, szerencsére megismerhettem Blankát. Egyedül nem birkóztam volna meg a szövegírás feladataival, a webes felületek megírásával, tisztázásával, rendszerezésével. Blanka viszont mindezt óriási precizitással, alapossággal, türelemmel, gondos munkával készítette el nekem. Szinte alig ismertük egymást, de a közös munka végére, mikor olvastam írásait, valóban magaménak éreztem. Megtanulhattam tőle azt is, hogy hogyan is kell jól blogot írni. Azt nem mondom, hogy már tudom is, de ha bármilyen elakadásom lesz szövegírással kapcsolatban, biztosan a KontentKonyhát hívom majd segítségül. 

    A honlapról, főleg a szövegezéséről is folyamatosan kaptam és kapok a mai napig is visszajezést. Mindig pozitívat. Több új érdeklődő kiemelte már, hogy nagyon szimpatikusnak találja a honlapunkat, jó olvasni, átlátható, emberi, nem mesterkélt és ahogy olvassák, felkelti az érdeklődésüket. 

     

     

  • Mátyás Mónika – 2021 októberMMHairStudio

    Akik látták a weboldalt mindenki dicsérte, tetszik nekik! Nagyon régóta ismerjük már egymást, és nagyon régóta figyelem már a munkásságodat. Ahogyan írsz, mindig is tetszett! Személyedben egy precíz, magabiztos, nagyon alapos, türelmes, kedves embert ismerhettem meg. Nagyon jó volt Veled dolgozni, jól éreztem magam nagyon, és egyáltalán nem éreztem magam feszélyezve! 🙂 Annyira jól meg tudtad fogalmazni a gondolataimat, amit én nem tudok papírra vetni sajnos. 🙂

  • Bakonyi Márti – 2022. augusztusSzülés-készülés

    Fantasztikus volt megélni, hogy az első pillanattól kezdve egy nyelvet beszéltünk (legalábbis én ezt éreztem). Nem kellett magyarázni fölöslegesen, így gyorsan hatékonyan haladtunk, könnyedén tudtunk együtt dolgozni. Ami nekem hiányzott, azt Te raktad hozzá, ami neked kellett, azt én mondhattam. Szuper egyensúly alakult ki. Illetve önismeretet is kaptam, habár ez nem az a kurzus 🙂 Annak végiggondolása, keretek közé rakása egy „táblázatban”, hogy mit, miért, hogyan csinálok, átláthatóbbá tette a fejemben kavargó érzéseket, gondolatokat. Egy tiszta képet kaptam ezekről a dolgokról, így jobban rálátok arra, hogy mit csinálok és mi vezetett idáig.

  • Hornyák Anita – 2022. augusztusÉletközép

    Hamarosan kiengedem a világ szeme elé a honlapomat.  Olyan lett, mint amilyet szerettem volna, amire ha ránézek, amibe ha beleolvasok, tényleg én köszönök vissza. Izgatottan és kíváncsian várom, milyen hatása lesz a célközönségemre, és milyen lesz majd folyamatosan megosztani rajta a gondolataimat - mert ezt tervezem. A Blankával való közös munka során ugyanis nem csak a weblap szövegeim alakultak, hanem némileg én is: már itt motoszkál bennem az a vágy, hogy időről-időre megmutassam magam, írjak, és így kapcsolódhassak a téma iránt érdeklődőkkel és az érintettekkel.

A KontentKonyha szövegei az első igazi Honlapodra valók, mert

  • rendszerbe foglalják, egyszerűen közvetítik és befogadhatóvá teszik mindazt, amit eddig nem tudtál átadni,
  • visszaadják saját szavaidat és visszaköszönnek bennük ügyfeleid megfogalmazásai, így otthonos-ismerős érzést keltenek, ezáltal közelebb visznek benneteket egymáshoz,
  • a bennük itt-ott felbukkanó színektől, képektől, fűszerektől szépek, olvasmányosak és egyediek, emiatt sokáig megmaradnak a látogatók emlékezetében,
  • a te meséd se maradhat ki belőlük – a történetmondás lendületétől, a business storytelling erejétől üzeneteid hatása megsokszorozódik,
  • mindegyik keresőoptimalizálva készül, hogy a Google találati listáin jó pozíciókba kerülhess. 

Mire számíts, ha nem velem dolgozol készülő honlapod szövegein? 

Átvirrasztott éjszakákra a “Lorem ipsum”-ok helyére tehető frappáns szövegek nyomában.

Keresztkérdésekre a webfejlesztődtől, amik megválaszolásához nincsenek meg az ismereteid.

Hosszú és keserves fejtörésekre, míg kialakítod azt a struktúrát, amit egy külső nézőpont segítségével sokkal gyorsabban megtalálhatnál.

Akár fél évig, vagy még tovább elhúzódó honlapkészítési folyamatra. 

Ha egy honlap jól ki van találva, összeáll 3-4 alap oldalból.
Ennyi pont elég ahhoz, hogy elmondja rólad, amit kell. 

…ahogy két fogás legtöbbször éppen elég a jóllakáshoz.

Válaszd az „Ebédmenü” honlap csomagot, 

ha a számodra ideális Honlap kicsi és kompakt!

Amikor többféle szolgáltatást vagy terméket akarsz bemutatni, ráadásul még blogot is írsz, 5-6 oldalra is szükséged lehet. 

…többféle ételt végigkóstolva az étkezés más élmény, Ugye?

Neked való a „Svédasztal” honlap csomag,

ha új Honlapod sokféle feladatot tölt majd be!

Több segítség kell? 

  • Együttműködő partnereim közül grafikus-webdizájnert, fordítót (angol), Canva-szakértőt is tudok ajánlani számodra. 

Ha csapatként állunk melléd, a honlap készítésének menedzsmentjét is intézem helyetted, hogy elkerülhess sok feleslegesen lefutott vagy időrabló egyeztető kört.  

  • Webfejlesztőd sincs? Ez esetben a “Séf különleges ajánlata” való neked!

És ki lesz a séf?

Amikor először találkoztam Bán Annamarival (a Studio Verzal honlapján), lenyűgözött, mennyire hasonló a szemléletünk. Muszáj volt felvennem vele a kapcsolatot! Azóta sokféleképpen dolgoztunk együtt és megtapasztaltuk, milyen jól erősítjük egymást, ha együttműködünk.

„A márkastratégia – amit a segítségemmel megalkotsz – meghatározza, mit és hogyan ír meg Blanka. Az elkészült szövegek pedig kezem alá dolgoznak honlapod megtervezésénél, a design és a fejlesztés során.”

Mire számíts, ha csapatként dolgozol velünk? 

  • az oldalad komoly vállalkozásokhoz méltó profi folyamat során jön majd létre
  • sablonok helyett márkaszemélyiségedre épülő, arculatodra formált, egyedi design-t kapsz
  • a tervezésnél figyelembe vesszük a vásárlóid életútját – erre építjük a webstratégiát 

Ezt válaszd, ha

  • a Studio Verzal márka- és webstratégiai alapozására építenél,
  • webdizájn és webfeljesztés terén is számítasz ránk,
  • és storytellinggel megbolondított, eredeti kontentkonyhás webszövegekkel megerősített, sokféle funkciónak megfelelő, garantáltan profi honlapra van szükséged.

Így biztos lehetsz benne, hogy az oldalad nem végzi felesleges kódkupacként valamelyik szerver szegletében, hanem mesterien konvertál és sok ügyfélhez / vevőhöz eljuttat.

Bármire is éhezel, a következő 7 lépést kell megtennünk együtt, míg Honlapod szövegei elkészülnek:

  1. Kezdetnek egy alapos helyzetelemző beszélgetés során feltérképezzük vállalkozásod értékrendjét, céljait, márka-alapjait és azonosítjuk a terméked vagy szolgáltatásod jellemzőit, célcsoportját, hatásait, sztoriját. Ez ahhoz kell, hogy megértsem és magaménak érezzem a témát és úgy tudjak majd róla írni, mintha a saját projektemről lenne szó.
  1. A webstratégia tervezésekor egyeztetünk arról, mi a célod a honlappal, kitaláljuk a működési alapjait, megkeresem az oldalakhoz legjobban passzoló kulcsszavakat és elkészítem a honlap vázlatát. Ez a fázis elengedhetetlen ahhoz, hogy a honlap illeszkedjen majd a kommunikációs rendszeredbe és betöltse minden feladatát, amit szánsz neki. 
  1. Ez után jön egy storytelling interjú, ahol addig kérdezgetlek vállalkozásod alapításáról és indíttatásodról, sikereidről és kudarcaidról, problémáidról és megoldásaidról, míg meg nem találjuk azokat a történetcsírákat, amelyekből kinő majd a bemutatkozó sztorid, ami honlapod “Rólam” oldalára kerül. 
  1. Nekilátok a szövegezésnek. Egy kicsit megpihenhetsz, egy darabig nem lesz dolgod. Általában 1-2 hétig, esetleg 1 hónapig dolgozom egy-egy honlap megfogalmazásán (naptáram telítettségétől és a feladat nagyságától függően). 
  1. A szöveg első – kb. 80%-os készültségű – változatát megosztom veled, hogy ismerkedhess vele. A közös hozzáférésű Google Drive dokumentumba beteheted javaslataidat, kérdéseidet, amiket egy online konzultáció keretében egyeztetünk majd.
  1. Miután beszéltünk a szövegről, megcsinálom az általad kért módosításokat, befejezem, ami még hiányzott és véglegesítve újra elküldöm neked. 
  1. Ha szeretnéd, ez után még mindig van egy köröd: lehetőséged arra, hogy ízlelgesd a szöveget és apró módosításokat kérj. Ezeket már nagyon hamar lezongorázzuk, a Honlap szövege pár napon belül készen lesz.
  • ha blogod cikkeinek szövegezésében is számítasz rám, akkor a fenti folyamat kiegészül egy blogstratégiai tanácsadással és 3 db keresőoptimalizált blogposzt elkészítésével vagy szöveggondozásával!
  • ha webdizájnra- és fejlesztésre is szükséged van, akkor már a helyezetelemzést és a stratégiaalkotást is a Studio Verzal-lal együtt végezzük, és a folyamat során mindketten fogjuk a kezed.

Honlap stratégia & szövegírás csomagajánlatok

„Ebédmenü” honlapcsomag


HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása

WEBES STRUKTÚRA ÉS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA: honlap szerkezetének és működésének megtervezése stratégiai alapon, marketing szemlélettel, honlapvázlat készítése

ALAP KULCSSZÓKUTATÁS: kulcsszavak keresése, használhatóságuk elemzése

HONLAP SZÖVEGEZÉS: főoldal + 2 aloldal

SZTORITELLING INTERJÚ: a te üzleti sztorid megtalálása

BEMUTATKOZÓ SZTORI SZÖVEGEZÉSE: honlap „RÓLUNK” oldalához business storytelling alapokon

+ 2 aloldal HONLAP SZÖVEGEZÉS

BLOG: keresőoptimalizált szövegírás (3 db poszt)

Kulcsszavakról a bloghoz felhasználási STRATÉGIA-JAVASLAT készítése és átadása


280 000 Ft

Ezt válaszd, ha

  • max. 4 menüpontból álló honlapra vágysz,
  • stratégiai alapokra építve,
  • kommunikációs rendszeredhez illesztve,
  • storytellinggel megbolondítva,
  • saját webfejlesztőd, -dizájnered által fejlesztve,
  • ahol érthetően, egyszerűen és vonzón tálaljuk, amit kínálsz.

„Svédasztal” honlapcsomag


HELYZETELEMZÉS: célcsoport felmérése, alapértékek, célok, termékjellemzők, márkaalapok tisztázása

WEBES STRUKTÚRA ÉS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA: honlap szerkezetének és működésének megtervezése stratégiai alapon, marketing szemlélettel, honlapvázlat készítése

ALAP KULCSSZÓKUTATÁS: kulcsszavak keresése, használhatóságuk elemzése

HONLAP SZÖVEGEZÉS: főoldal + 2 aloldal

SZTORITELLING INTERJÚ: a te üzleti sztorid megtalálása

BEMUTATKOZÓ SZTORI SZÖVEGEZÉSE: honlap „RÓLUNK” oldalához business storytelling alapokon

+ 2 aloldal HONLAP SZÖVEGEZÉS

BLOG: keresőoptimalizált szövegírás (3 db poszt)

Kulcsszavakról a bloghoz felhasználási STRATÉGIA-JAVASLAT készítése és átadása


440 000 Ft

Ezt válaszd, ha

  • egy 5-6 menüpontból álló honlapot szeretnél
  • stratégiai alapokra építve
  • kommunikációs rendszeredhez illesztve
  • storytellinggel megbolondítva
  • saját webfejlesztőd, -dizájnered által fejlesztve
  • ahol a szövegek ízt, rendszert és vonzerőt adnak szolgáltatásodnak/termékednek.

Szükséged van a honlapodhoz a fűszereimre?

Így jelentkezz be:

A málna színű gombok valamelyikére kattintva egy megrendelő űrlaphoz jutsz. Kitöltöd, elküldöd, majd 36 órán belül egy lelkes üdvözlő levelet kapsz tőlem (benne a vállalkozási szerződés, a számla és az első, helyzetelemző konzultáció időpontjára vonatkozó javaslataim). 

Erre számíts:

Mivel a stratégia megalkotása és egy honlap összes szövegének megfogalmazása több 10 óra munkát igényel, párhuzamosan 1-2 honlap szövegezési feladatot tudok csak vállalni. Ezért előfordulhat, hogy pár hetet várnod kell, amíg rád kerül a sor, de onnantól garantálom, hogy a közös munka alatt maximális figyelmet fordítok rád. 

Így fizethetsz:

Átutalással, előre tudsz fizetni az számlán feltüntetett utalási adataim alapján.

Lehetőséged van részletfizetésre, ez esetben szerződéskötéskor utalod az első részletet (a végösszeg 40%-át), a folyamat lezárultával a másodikat (a maradék 60%-ot).

Kedvezmények:

A (nagybetűs) Honlap csomagárakból 10% kedvezményre jogosultak visszatérő vendégeim és a szívem-csücske- közösségek tagjai: a waldorfos, anyahajós és hALadjunkos vállalkozók.

Mikor kezdünk?

A csomag árának (vagy az ár első részletének) beérkezése után fixáljuk találkozásunk pontos időpontját és módját. 

És elkezdjük. 

Mikor leszünk kész? 

Ideális esetben 4 hét alatt lezajlik a folyamat, amíg megszületik az a honlapszöveg, amit magadénak érzel és amit végre büszkén mutogatsz. Ha a webfejlesztést is tartalmazó csomagot választod, az igazi, (nagybetűs) Honlapod körülbelül 3 hónap alatt kerül büszkén mutogatható és flottul használható állapotba.

Megrendelés

Rendeld meg a neked tetsző csomagot az űrlap kitöltésével!

Tudomásul veszem, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.

Kérdések és válaszok

Hol találkozunk?

A honlap stratégiaalkotás és szövegezési folyamat helyfüggetlen.

A konzultációk legtöbbször online zajlanak, de ha számodra jobb úgy, szívesen fogadlak az igazi KontentKonyhában, Budapesten, a Börzsöny u. 2/b 7. em 43-ban, a konyhaasztalomnál.

Mi történik, ha rájövök az első konzultáció után, hogy mégsem szeretném folytatni?

Nem aggódom emiatt, de ha mégis így döntesz, a helyzetfelmérő alkalom 42 000 Ft-os díját leszámítva visszautalom az általad befizetett összeget.

Mi van akkor, ha a nagy csomagban feltüntetett 5 lapnál is több aloldalra van szükségem?

Ez még a folyamat előkészítő-tervezési fázisában ki fog derülni és a szükségleteid szerint módosíthatjuk a megbízás részleteit.

Mit tegyek, ha a Studio Verzal márkastratégia, webdizájn és -fejlesztés ajánlata is felkeltette az érdeklődésemet?

A csomagmegrendelés során jelezd ezt az űrlapon és én összekötlek benneteket Annamarival, hogy egyeztetni tudjatok az ő ajánlatának részleteiről.

Ha megegyeztek, a folyamat további részében mindketten melletted állunk.

Meddig érvényes ez az ajánlat?

Ha a jelentkezésed után 30 napon belül nem tudunk időpontot találni a folyamat elkezdéséhez, akkor az ajánlat érvényét veszti.

Mivel és mire kell készülnöm?

Idővel, őszinteséggel, mesélő kedvvel készülj. 

Konzultációkon és megosztott Google Drive dokumentumokban fogunk dolgozni egy előre meghatározott, mindkettőnknek megfelelő ütemterv alapján. Én azt várom tőled, hogy az előre megbeszélt határidőkre küldd el nekem a készülő szövegedet vagy a kért háttéranyagokat, te pedig arra számíthatsz, hogy 36 órán belül válaszolok minden felmerülő kérdésedre. és persze én is a vállalt határidőre szállítok mindent, amit ígértem.

Mi van, ha nem tetszik az eredmény?

Mivel a landing oldal szövegét együtt véglegesítjük, lehetőséged van változtatásokat kérni. Javaslataidat mindig komolyan veszem, és szakmai szempontok alapján mérlegelve, veled egyeztetve együtt alakítjuk ki a végleges szöveget.

Az elkészült szöveg a saját tulajdonom lesz?

Igen, a folyamat lezárása után tiéd a tulajdonjog, a kész landing oldal szöveget bárhol, egyben és akár részletekben is közzé teheted.

És ha nem szeretnéd, senkinek nem kell tudnia arról, hogy segítséget vettél igénybe a megalkotásához.

Maradtak kérdéseid vagy kétségeid? Beszéljünk!
Foglalj időpontot egy ingyenes előzetes egyeztetésre!

Garancia 

Minden szöveget magam írok.

Biztos lehetsz benne, hogy a szöveg, amit tőlem kapsz, legalább olyan minőségű lesz, mint ez, amit éppen végigolvastál.