Tíznapos tavaszi szabadságom alatt 5 különböző ágyban aludtam és nem is tudom, hányféle helyen ettem-ittam. Bárhol járok a világban, mindenütt azon kapom magam, hogy egy idő után elkezdem a határozott márkajellemzőket számon kérni az adott vendéglátóhelyen és keresem az élményeim mögött a brandstoryt. És ha nem találom, csalódott leszek. Szakmai ártalom, jaja…
Social média és storytelling?
Ez a cikk egy sztoris social média poszt élettanát járja körül. Szó lesz benne arról, miért és hogyan született, milyen hatást váltott ki a közönségemből. De főleg arról, miért így tettem közzé. És arról, szerintem hol a helye a storytellingnek a közösségi média kommunikációban.
Hírlevél és blog írás vs social média
Van-e választási lehetőséged? Te melyik mellett teszed le a voksodat? Egy blogposzt azoknak, akik úgy érzik, szükségük lenne a tartalomgyártás nehezebb műfajaira, de még nem mertek belevágni. Én megértem, miért nem. A hírlevél és a blog írás ugyanis nem azzal kezdődik, hogy veszem a laptopomat és nekiállok gépelni. Mielőtt ezeket a kezdő mondatokat monitorra vetettem, …
(Ex) katás vállalkozás válságkommunikációja
Ha esetleg nem tudod, mi a téma, kezdjük azzal, hogy honnan érdemes tájékozódnod! Egy 10 napos digitális detoxból ébredezve saját tapasztalatból azt javaslom, hogy NE a közösségi médiából és MÉG ANNYIRA SE a random eléd kerülő posztok kommentszekcióiból! Ne a hírfolyamot görgesd, hanem célirányosan keress rá a számodra hiteles gazdasági lapokra, vállakozásfejlesztők, könyvelők, elemzők cikkeire, …
Honlap készítés szövegírási alapokon – Zita története
Zita története az a sztori, ami arról mesél, miért érdemes a KontentKonyhából megrendelni a honlap szövegeket és milyen folyamatra kell felkészülnöd, ha belevágsz. Zita megint úgy ébredt aznap, hogy ideje lenne végre a honlapja gondjait-bajait rendbe tenni. Mosolyogva sóhajtott, amikor nyugtázta: egy magányos, gondolkodáshoz ideális délelőtt vár rá. Végre kidolgozhatja, hogy mit tegyen! Már rég …
Első születésnap
Ez most nem hagyományos évértékelő poszt lesz, azt megírtam múlt decemberben. Ez ünnepi poszt lesz! Első születésnapját ünnepli a KontentKonyha – és benne a szakács.Míg a fent linkelt cikk egyszerre volt lelkizős és szigorú, ez inkább múltba révedő-örvendező. Már többször, több helyen megírtam, hogy április 24-én, Szent György napján nyitottam ki a KontentKonyha ajtaját. Magamat …
Alapítótörténet – miért és hogyan írd meg?
Amikor üzleti storytellingről beszélünk, először általában az alapítótörténetek jutnak mindenki eszébe. Nem véletlen. Adja magát, hogy megosszuk a minket követőkkel, hogy hogyan született meg a vállalkozásunk. Vágyunk is arra, hogy elmeséljük ezt a sztorit. Jól esik visszagondolni a hőskorszakra, a kezdeti ideákra, kalandokra és még az esetleges zűrzavarokra is. Ebben a cikkben abban segítek neked, …
Évtervezés egész januárban? Miért, mikor és hogyan csináld?
Régen azt hittem, az a jó, ha az ember már előző év végén nekiáll az évtervezésnek. Hogy csak úgy oké, ha a szilveszteri pezsgőpukkanáskor már pontosan tudjuk az irányt, látjuk a célt és listáink vannak a tennivalóinkról. Azt hittem, hogy ha akkorra ez nincs kész, akkor megette a fene az egészet. Most már tudom, hogy …
Hogyan írj évértékelő posztot az évzárás előtti utolsó pillanatban?
Mondom és mutatom. Évértékelő posztnak márpedig lennie kell. Ha törik, ha szakad. Útmutatóm tippekkel és saját példával segít, hogy te ne szakadj bele megírásába! Miért írj évértékelő posztot? Mert jó dolog időnként megállni, visszanézni. Nem csak múlton-merengésre bíztatlak, hanem arra, hogy rögzítsd is valamilyen formában a gondolataidat: mi volt jó, mi lett volna jó, ha …
Márkanév választás – a történetem és a tanulságok
Eldönti a brandem jövőbeli sorsát, hogy milyen a márkanevem? Mivel küzdöttem, hogyan csináltam, mire jutottam ebben a témában? A kétségeimtől egy kutatás főbb állomásain át a jó márkanév választás 8 szempontjáig vezetlek cikkemben, miközben sok-sok példán keresztül mutatom be…mit is? Hogy mindenki másképp csinálja! Nagyon az elején kezdem a sztorit. Ott, ahol még szó se …