Szövegírás tippek konyhanyelven

Hírlevél vállalkozóknak, akik 

  • saját stratégia mentén 
  • saját hangjukon 
  • saját platformokon akarnak kommunikálni. 

Iratkozz fel, ha a tudatos és hiteles üzleti kommunikációt támogató tudásra szomjazol!

(Nem küldök csalit. A hetente megérkező e-mailek miatt gyere, ha jössz.)

Ki írja a recepteket? 

Kustár Blanka szövegíró, storyteller, vállalkozástámogató kommunikációs mentor

Szerintem az a jó szakácskönyv, amiből jókat lehet főzni. Persze vannak olvasmányos, hangulatos, szép irodalmi élményt nyújtó főzős csodák is. 

(Én szeretem ezeket is. Nagyon.  De ezek inkább arról szólnak, mennyire szeret főzni az, aki megírta őket.) 

Az ilyen könyvekbe belefeledkezel, lehet, hogy meg is éhezel tőlük, de általában nem csapod őket a fotel karfájára, hogy kivágtass a konyhába és nekiállj aprítani-kavargatni-pirítani.

Én olyan recepteket küldök, amiket olvasva azt fogod érezni, hogy ki kell próbálnod a tippjeimet.

Történeteket írok, tapasztalataimat tárom eléd, azt osztom meg veled, ami engem inspirál, amit munkám során eszközként használok. 

Miért? 

Mert abban akarlak támogatni, hogy megtaláld azt a hangot és terepet, amin és ahol könnyen és vonzón tudod megmutatni magad és mindazt az értéket, amit vállalkozásod kínál. 

Azért küldöm a recepteket, hogy használd őket!

Írod-írod, de végül nem az sül ki a szövegből, amit gondolatban kisütöttél?

Már könyöködön jönnek ki a marketinges alapszabályok, de saját vállalkozói hangodat még mindig nem találod?

Szeretnéd tudni mit – mikor – hol – és főleg HOGYAN szövegezz úgy, hogy üzeneted az üzleti céljaidat szolgálja?

Profi szövegírói műhelytitkokat és olyan eszközöket akarsz, amiket rögtön élesben is kipróbálhatsz?

A leveleim ezekre a “hogyan”-ra válaszolnak: 

  • hogyan írj nyomulásmentes és tiszta üzeneteket?
  • hogyan kerülj közelebb a storytelling által célközönségedhez?
  • hogyan építsd márkádat kommunikációs stratégiád alakításával?
  • hogyan gyűjts napi közösségi média jelenlét és nagy hirdetési költségek nélkül is több követőt és ügyfelet?

Neked való…

…a Recepek a KontentKonyhából hírlevél, ha izgat a vállalkozói kommunikáció és folyamatosan keresed a megújulás lehetőségét. 

Semmiképp se hagyd ki, ha izgalmas, hatásos és eredményes értékesítési szövegeket és sztorikat szeretnél írni saját honlapodra, hírleveleidbe. 

És akkor se, ha még elveszettnek érzed magad az online kommunikáció terepein és iránymutatásra van szükséged.

Ne iratkozz fel, ha…

…úgy gondolod: „nem olyan vacak a mostani kommunikációnk, elmuzsikál egy jó szinten, ennél többet nem is akarok kihozni belőle…” 

Nyugodtan kattints tovább, ha nem a tettek embere vagy. Leveleim csak akkor lesznek hasznosak a számodra, ha nemcsak hiszel a storytellingben, de hajlandó is vagy leülni történeteket írni. Ha nemcsak elméletben értesz egyet velem, hanem ki is próbálod a receptjeimet.

Mi minden lesz a leveleimben?

  • szövegírás praktikák hírlevelezéshez, blogoláshoz, értékesítési szövegekhez,
  • checklisták, hogy ellenőrizhesd, nyilvánosságra kész-e, amit írtál,
  • storytelling minden mennyiségben – alapvető tudnivalók és újdonságok a nemzetközi trendekből,
  • őszinteség, humor és szemléletformáló történetek (vállalkozásfejlesztési reality show),
  • háttérmunkát, elemzést, kutatást segítő eszközök,
  • gondolatok és tippek kommunikációs stratégiád  megtervezéséhez,
  • mini esettanulmányok, hogy te is gazdagodj tapasztalataimból,
  • hírek a KontentKonyhából (igen, ajánlatok, online workshopok, offline események is szóba kerülnek).

Mire idáig elolvastad, talán már elkezdtél latolgatni-mérlegelni: biztos, hogy kell neked még egy újabb lista, még egy adag marketinges levél?

„ez is csak egy lesz a tucatban, ami sokat ígér és semmit se ad, csak reklámot…”

Már a tárgymezőben látni fogod, mikor küldök ajánlatot és mikor nem! És mivel ez egy hírlevél, nem tolakodik a szemed elé kéretlen tartalomként, ha nem nyitod meg.

„még ha tényleg azt is küldi, amit ígér, nem lesz időm kipróbálgatni a tippjeit…”

Legtöbbször azonnal alkalmazható gyors tippekkel jövök, máskor meg „csak” gondolkodnivalóval. Ha elmélyültebb, aprólékosabb munkára biztatlak, annak mindig meglesz a jó oka – és az eredménye is!

„már kiszerveztem vállalkozói szövegírást, nincs ezzel kapcsolatban dolgom…”

Az irányítást is átengedted? Ha konkrétan nem is te írod meg a tartalmakat, a szemlélet, amit közvetítek, neked is hasznodra lesz.

Folytathatnám még, de ez már kezd túl hosszú lenni egy egyszerű feliratkozó oldalnak… Inkább majd az első levelemben írok többet arról, miért lesz az neked jó, ha rendszeres olvasóm leszel!

Na, most már feliratkozol?